Dutch Card Lovers-Honden/Katten

 Vanavond maakte ik een paar kaartjes met de nog áltijd leuke set van Creative Craft Lab, Buddies Party. Bij Dutch Card lovers is de Challenge honden(en katten) Toevallig zijn er wat vrienden in onze omgeving die recent weer een trouwe viervoeter hebben en dus reden voor een gezellig welkomst kaartje🐾

Voor beide nam ik als basis de tekststempels van ‘what the woof’, ook van creative Craft Lab en  ik stempelde de 1e 2 viervoeters op de lijn. Daarna heb ik met maskingtape afgeplakt en de rest gestempeld.

Eén kaart kleurde ik met alcohol markers




Mijn 2e kaart kleurde ik met Derwent pencils en maakte ik interactief, oftewel met een feestelijk shakergedeelte



Ik heb ook nog wat ‘losse honden’ uit de buddy set gestempeld en gekleurd, altijd handig voor als ik eens snel iets in elkaar wil freubelen. 
Ik zal eens kijken of ik ook nog ‘cats’ kan vinden want dierenparken blijven áltijd geliefd


Groetjes Danielle



Reacties

  1. Twee hele gezellige en feestelijke hondenkaartjes Danielle. Ik hoop voor je vrienden dat ze het wel gewoon bij één nieuwe hond gehouden hebben anders wordt het snel een bende! Maar superleuk om een viervoeter op deze manier te verwelkomen, het is toch net of je er een kind bij hebt gekregen! Dankjewel voor deze bijdrage aan de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nicole,
      Wat ontzettend leuk om te lezen! En ja , ze zijn allemaal voor 1 hond gegaan ;) want zeker is het opvoeden net als een kind, maar oh zo leuk én schattig! Bedankt voor de leuke challenge! Groetjes Danielle

      Verwijderen
  2. Wat een super leuke hondenkaart Danielle, heel creatief bedacht! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes zijn het geworden. Helemaal verliefd op de stempel. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

hey Jij daar! Kiekeboe!

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch