52 Weeks to Christmas Challenge

Vandaag was het een dag die ik helemaal voor mezelf had gepland en dus volop 'creativitijd'
Ik ging ook eens zitten voor de challenge van 52 Weeks to Christmas...Dat kon nog net vandaag. De uitdaging is een Sketch:
en dit maakte ik er van:
Op de kreadoe lente editie kocht ik een aantal studiolight sweet Stories sets en deze met de leuke rendieren had ik nog niet gebruikt.
Ik kleurde ze met alcohol markers .
Deze Rudolf had echter geen zin om de arrenslee vol cadeaus te trekken maar meer zin in languit liggen haha!
Ik combineerde de stempels met een boompje van Creative craft lab en design papier van Noor enzo /joycrafts. Een 'klassiek' kerst lintje maakte mijn creatie af ;)
Fijne zondag allemaal!

Groetjes Danielle 

Reacties

Populaire posts van deze blog

hey Jij daar! Kiekeboe!

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch