nieuwe maand is een nieuwe 4 Seasons Challenge - 'Water' kaart

Happy Monday!
Vandaag start onze nieuwe challenge op ons 4 Seasons blog en deze maand willen we graag 'water' zien. En dat in de breedste zin van het woord :)
Hieronder vind je mijn creatie, al helemaal in zomer stijl, klaar voor nieuwe avonturen.... Let's Go! 
Ik ging voor een doorkijkkaart mét shaker gedeelte.
Op heat resistant Mika transparent zette ik met een mask art stencil splish splash van Dutchdoobadoo de waterdruppels met 2 blauw tinten embossingpoeder. Ipv inkt op papier gebruikte ik nu dus versamark en embossingpoeder op mika. 
Met #nuvodrops zette ik nog wat extra transparante druppels. 

Ik nam stempels van Create a smile uit de set Bully (, het volkswagen busje en de surf boards) en de summer minis (het varkentje met zwemband) 
Deze kleurde ik met #twinmarkers van #decotime
De tekst is ook van Create a smile stamps... Laat die zomer nu maar komen. 

Voor het shaker gedeelte nam ik diamond painting steentjes, pailletten en glitters. 
De stansen met stiksel zijn van Studiolight.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie ook zo uitkijken naar de zomer en strand dagen. 
Doen jullie gezellig mee met onze Challenge?
Dat kan t/m vrijdag 28 juni via ons 4 Seasons blog.
Groetjes Daniëlle 

Reacties

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

hey Jij daar! Kiekeboe!

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart