Knutsels en Kadootjes Challenge - Doorkijkje

Hoi! Vandaag ben ik eens gaan zitten voor de huidige Challenge van Knutsels en Kadootjes waarbij een 'doorkijk' gevraagd wordt.

Ik ging voor een 'kijkdoos' die plat gevouwen precies in een envelop past :)

Ik stanste de raampartij en verhoogde deze op mika met 3d foam.

De basis kaart rilde ik diverse malen op het geheel nog te kunnen vouwen. 
Het achtergrond papier is uit een dsp blok van craftsensations. 
Ideaal voor een huiskamersetting met veel dierenvriendjes en... boeken.(de kaart gaat naar een 'leesliefhebber'

Alle stempels zijn van createasmile stamps (4 verschillende setjes gebruikt) 
- lesefreunde ( de beer en muis) 
- me time (de sofa en kussentje) 
- books (ja de zwevende broken) 
- leseeule (de uil)

Ik heb ze allemaal gekleurd met alcoholmarkers van décotime crafts.
Verder wat accenten aangezet met witte gelpen. 

Het 'gemetselde ofwel cement' gedeelte op de voorkant maakte ik met structuur pasta gemengd met grijs acrylverf en een mask art stencil van Dutch Doobadoo.
Tenslotte een kleine tag met een lieve tekst (ooit gekregen dus geen idee van welk merk)
Ik ben zo benieuwd wat jullie er van vinden!
Creatieve groet!
Daniëlle 

Reacties

  1. Wow wat een gave creatie heb je gemaakt, dit is echt wel wat werk geweest. Maar zo leuk ! Je hebt alles stempels ook heel mooi ingekleurd. Super ! Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ingrid! Inderdaad een werkje, maar zó leuk om te doen, groetjes Danielle

      Verwijderen
  2. Superleuke doorkijkkaart! Bedankt voor je deelname aan de challenge bij K&K.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nel! Was ook een erg leuke challenge! Groetjes Danielle

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch