Knutsels en kadootjes Challenge - de 'F'

Hoi! 
Bij knutsels en kadootjes vragen ze bij de Challenge van deze maand om iets met een 'F' op je kaart.
Ik nam de toffe set 'Ticket to My Heart' van create a smile stamps waar een hele toffe filmstrip én filmrol stempel in zit.
Ook zitten er in deze set super leuke accessoires die allemaal met film of een avondje naar de film te maken hebben.
Ik stempelde de filmstrip als basis voor de achtergrond en dan de stempeltjes en kleurde deze met alcoholmakers.

Het sentiment komt uit een retired set van stamping up 'Oh Hello' en deze zette ik met embossing poeder in rood voor een tof contrast.
Als finishing Touch vond ik het erg leuk om een winter Mini  van Create a Smile stamps ofwel 'little critter' te plaatsen die achter de popcorn en filmrol vandaan 'popte'
De kaart gaat naar iemand die ik een avondje uitnodig naar...de film 😉
Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Creatieve Groet,
Daniëlle 

Reacties

  1. Toffe uitnodiging heb je gemaakt, leuke combi van de diverse materialen!
    Bedankt voor je deelname aan onze F-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch