52 weeks to Christmas, Challenge 1

Happy Ho Ho Ho to you!
Op het blog van 52 weeks to Christmas vragen ze een kerstman of -vrouw op je kaart.
Vandaag scrolde ik over mijn feeds op Instagram en zo waar deed ik wat nieuwe inspiratie op, voor een kerstmannen kaartje :)
Ik ging voor de winter mini's van Create a smile stamps (waar ook 'n mini Santa in zit 😊) en een glazen bol stempel van craftsensations die ik uit sneed om er een feestelijke shaker van te maken. Daarin een kleine 'Winter scenery' én een glow in the dark sterrenhemel (structuur pasta van lawn fawn gebruikt hiervoor en distress inkt)
Met wat Spectrum noir Sparkle pens accentueerde ik de strik met glitters en met een witte gelpen gaf ik nog wat extra accent hier en daar.

Santa made it in time voor '24 haha! En ik net voor de deadline van de sluitingstijd van deze leuke challenge waarbij ik allerlei merken en materialen in een mix heb gecombineerd.
Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden!

Groetjes Daniëlle 



Reacties

  1. Wat leuk, dat glow in the dark effect op je sterren, Daniëlle! Leuke sneeuwbol-shaker, met een schattige mini kerstman!
    De beste wensen voor 2024 en bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan met de kerstman in de sneeuwbol! Ik weet waar je de inspiratie hebt opgedaan, hihi. Leuk dat je weer meedoet met onze maand-challenge op het 52 Weeks to Christmasblog!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch