365 Dagen vol nieuwe kansen! 4 Seasons Challenge #75

365 dagen vol nieuwe kansen! Een nieuw jaar én nieuwe maand betekent een nieuwe challenge op ons 4 Seasons Challenge blog. En eigenlijk ben ik nèt 1 dag te vroeg als je goed naar m'n tekst stempel kijkt 😉 2024 is een schrikkeljaar 😊.
Onze Challenge van deze maand is een moodboard ➡️ laat je inspireren door de 5 kleuren en/of de plaatjes die je ziet.
Ik ging voor de kleuren én een winters tafereel met allerlei sets van @creativecraftlab uit de #friendz series. 
Ik nam de die cuts #sleigh ( CCL-FR-CD728) en het #rendierrudi (CCL-FR-CD402) en een sentiment uit #kerstpost (CCL-FR-STAMP273)
Voor de achtergrond stanste ik diverse wit glitter borders van #aveccreative en op het blauwe vellum papier stempelde ik met embossing poeder ijskristallen ❄️.
Doen jullie gezellig mee? Dat kan t/m vrijdag 2 februari (via link in mijn bio)

En voor jullie allemaal...pak die kansen 😉
Maak er een mooi nieuw jaar van!
Lieve groet,
Daniëlle 

#voorjougedaan #4seasonschallenge #4scb #challengecard #creativecraftlab #creativecraftlabfriendz #studiolightnl #studiolight_nl #studiolightcrafts #wintercard #vellumcard #ilovecardmaking #cardidea #cardmakingideas #echtepostisleuk #homemadecards #reindeercards #diycards #newyearcard #nieuwjaarnieuwekansen

Reacties

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch