Nieuwe maand, nieuwe 4 Seasons challenge! Spiegelbeeld stempelen

Santa made it just in time😀 toepasselijk alle pakjes op pakjesavond.
Gisteren startte onze nieuwe challenge op het 4 Seasons blog. We willen deze maand een 'spiegelbeeldkaart' zien, oftewel spiegelend/mirror stamping. Ik nam de 'express delivery' set van #createasmilestamps. 
En stempelde het spiegelbeeld met de #gelliplate. De achtergrond kleurde ik met diverse tinten blauw en grijs en ik gebruikte #glowinthedark pasta van #lawnfawn en een #maskartstencil voor een stralende sterrenhemel.
Voor 'ijs en sneeuw' accenten nam ik nog witte structuurpasta.
De ' Santa, motor en Reindeer' kleurde ik met #alcoholmarkers van #decotimecrafts
De teksten wilde ik contrasterend met de nacht en heb ik daarom met wit embossing poeder op zwart cardstock gestempeld.

Doen jullie gezellig mee? Dan kan via de link in mijn bio en t/m 29 december.
Fijne pakjesavond allemaal!
Groetjes Daniëlle 


#voorjougedaan #santamail #createasmile #expresslieferung #seasonalgreetings #funnyxmascard #mirrorstamping #spiegelbeeld #4seasonschallenge #4scb #cardideas #diycards #kartenliebe #homemadecards #kaartenmakenhobby #homemadexmascards 

Reacties

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch