52 weeks to Christmas - Embossed Background

Hoi!
Bij 52 weeks to Christmas vragen ze bij de challenge om een kaart met een achtergrond in 'embossing' 
Ik doe dat vrij weinig maar eigenlijk is dat jammer want het geeft toch wel een erg leuk effect! 
I nam een embossing folder met 'winterse takjes' Verder stanste ik borders als sneeuw. 
Ook nam ik de "trees" stansen van Creative Craft lab en het schattige beertje van Sweet stories (uit de autumn fall) van Studio Light.
En Ik gaf hem een leuke kerstmuts :)
Alles kleurde ik met alcoholmarkers en de boom gaf ik nog wat glitters. Passend bij de tekst van Hobbizz die ik met wit embossing poeder stempelde. Het kleine pakje komt uit de winterminis van Create a smile stamps.
.
Winterse groet én 'creativitijd' gewenst,
Danielle 

Reacties

  1. Super leuke kerstkaart prachtige die geemboste achtergrond.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent.
    Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kerstkaart met mooie embossing en ook een leuke tekst Daniëlle.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, Danielle! Mooie embossingfolder heb je gebruikt!
    Bedankt voor je inzending bij onze uitdaging deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart is het geworden met het schattige beertje!
    Die krijgt wel koude billen zo in de sneeuw ;)
    Bedankt voor het meedoen aan onze embossing-challenge.
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch