Kieke BOE! 4 Seasons Challenge - Shaker card

Kieke BOE! Vandaag start de nieuwe challenge op ons 4 Seasons blog en het thema is #shakercard

Ik maakte een feestelijk exemplaar met de super leuke nieuwe release van #sweetstories 'fall fun' van @studiolight_nl
Afgelopen weekend kon ik deze set niet laten liggen bij #noorenzo in Waspik op het #friendzfestival 🥰 Te leuk weer allemaal! Toch erg tof dat ze dit telkens weer organiseren met zoveel leuke demo's en nieuwe releases van diverse merken. 
Ik maakte de achtergrond met #rangerink en spetters metallic acrylverf en een zwarte border (die cut van Avec creative) 
Met 2 cirkels (nested circle die cuts van Creative Craft lab) maakte ik shakers gedeeltes die ik vulde met shaker materiaal van diverse merken. 
(and look at the cute smileys 😃)
En ik nam voor de onderzijde dsp in goud glitter met sterren, maar daardoor zie je de glitter shakers nèt iets minder 🙈. 
De stempels kleurde ik met #alcoholmarkers en bewerkte ik een beetje met een witte gel pen. 
Het sentiment is van #mariannedesign
Een filmpje vinden jullie op mijn instagram account @voorjougedaan 
Meedoen met onze Challenge kan tot en met de laatste vrijdag van oktober via ons 4 Seasons blog. 

Goede start van de week gewenst allemaal! 
#voorjougedaan #studiolightnl #studiolightsweetstories #interactivecard #diycard #halloweentheme #kiekeboe #ilovecardmaking #cardideas #brievenbusgeluk #cardmaking #homemadecard #4scb #4seasonchallenge #challengecard #echtepostisleuk #brievenbusgeluk

Reacties

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch