Huisje, Boompje, Beestje - Knutsels en Kadootjes Challenge

Een paar weken geleden toen het nog hoogzomer was kocht ik bij Action de nieuwe kerstmallen van love 2 Craft.
Tot nu toe had ik daar nog niets mee gedaan maar toen ik de Challenge 'huisje, boompje, beestje, van knutsels en kadootjes zag dacht ik, een huisje... Ja dat wordt de iglo uit 1 van die sets! Vorig jaar kocht ik de super schattige winterminis van Create a smile stamps en ik besloot deze te combineren. Ze zijn zó leuk in een winters tafereel op een kaart. Hieronder 2 soortgelijke creaties.
De achtergrond maakte ik met distress inkt in diverse tinten blauw en ik stanste witte borders. Ik deed er designpapier onder uit het blok 'time for a fabulous Christmas' van Craftsensations.
De diverse (kerst)boompjes stanste ik uit diverse restjes groen cardstock.
De teksten zijn uit de 'hello winter' serie van Creative Craft Lab (Friendz)
Zeer waarschijnlijk gaan deze kaarten naar m'n voorraad voor kerst. Hello Winter is met deze heerlijke nazomer/herfst temperaturen nog ietwat vroeg om te versturen :) Wel héél erg lekker nog!

Een mooie week gewenst en creatieve groet,
Daniëlle 


Reacties

  1. Twee heel leuke winterkaartjes, mooi gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    grtz Colien [Knutsels en Kadootjes}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winterse kaartje, heel leuk bedacht van de iglo. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart voor onze HBB challenge bij K&K.
    Bedankt voor je deelname!

    Groetjes Nelly (DT knutsels&kadootjes)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch