52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

Het is oktober en dan kom je erachter dat je eigenlijk toch nooit genoeg kerstkaarten hebt gemaakt. Vooral omdat ook vrienden en kennissen je vragen ze te maken :)

Daarom vind ik het zo leuk dat er op het 52 Weeks to Christmas blog altijd wel leuke ideeën en challenges te vinden zijn. 
Deze week wordt er een wiebelkaart gevraagd. Met een design blok van afgelopen jaar van Craftsensations stanste ik de cirkels. Ook het plaatje vond ik in dit blok en stanste ik in een 'arrow' vorm. De boompjes zijn uit een serie van joycrafts en hiervoor nam ik 2 verschillende kleuren groen cardstock. 
De leuke button stempel 'tree-mendous' is van creative Craft lab en vond ik wel erg passend 🌲🌲🌲 

Deze kaart doet dus mee met de week challenge en ik ga snel weer door...met een creatieve voorraad aanmaken.
Lieve groet, Daniëlle 

Reacties

  1. Wat een geweldig leuke schommelkaart, de kleuren en het papier zijn zo mooi....'
    Gezellig dat je je kaart laat zien op de blog van 52WTC.
    Je kunt iedere donderdag meedoen met een wekelijkse kerst/winter kaart, en de laatste donderdag van de maand wordt er een nieuwe uitdaging bekent gemaakt , zo kom je lekker in je voorraad kerstkaarten.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Leuk om te lezen. Elke keer heb ik het voornemen wekelijks mee te doen, toch schiet het er vaak bij in. Maar deze was te leuk om over te slaan! 😊 Lieve groeten, Danielle

      Verwijderen
  2. wat een mooi wiebelkaartje met het superschattige tafereeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige wiebelkaart, Daniëlle! En leuk dat je geïnspireerd raakt door onze uitdaging.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging van 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jantine! En jaaaa, deze was echt te leuk om over te slaan! Groetjes Danielle

      Verwijderen
  4. Wat een gave wiebelkaart heb je gemaakt Daniëlle. Super! Weer heel vaak met ons mee doen, dan kom je wel aan genoeg kerstkaarten. Succes ermee. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ingrid! Heel leuk om te lezen! En ja, elke keer weer heb ik het voornemen om wekelijks mee te doen, toch schiet het er vaak bij in 😊 . Lieve groeten Daniëlle

      Verwijderen
  5. Heel mooie wiebelkaart is het geworden, bedankt voor je deelname, Daan!
    grtz. Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Colien! Erg leuk om te doen ook deze challenge! , Groetjes Daan

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Sketch