Butterfly Kisses -Knutsels en Kadootjes

Na een mooie zaterdag ochtend in het zonnige zuiden kwam 'smiddags toch weer flink wat regen. Niet erg want ik wilde nog wat kaarten maken voor lopende Challenges én een verjaardag van een goede vriend. Bij knutsels en kadootjes vragen ze om vlinders op je kaart. Nu heb ik recent bij de egel wat besteld en toevallig ook de mooie set 'Mariposas' van art by Marlene, Studiolight.

Ik nam 2 verschillende mask art stencils (leaves en flowers) en diverse kleuren distress inkt van ranger. 
Met stempels uit de grunge serie van studiolight stempelde ik nog wat teksten op de achtergrond en zette de bladeren aan met een witte gelpen.
Ook spetterde ik nog wat met witte gesso (beetje gemengd met water)

Voor een stoer contrast koos ik ervoor de tekst met wit embossing poeder te stempelen.
Compleet out of my comfort zone heb ik een keer okergeel gebruikt onder mijn kaart. Met de kleuren inkt matcht dat wel alleen het is zó ...geel :)
Fijne zondag allemaal!
Groetjes Danielle 

Reacties

  1. Het is een prachtige zonnige kaart met mooie vlinders geworden Danielle. Gaaf zoals je met inkt en stencils die achtergrond gemaakt hebt. De witte accenten zijn er mooi bij en de zwarte banner geeft wat extra pit. Knap gemaakt!
    Lieve groetjes Miranda
    ps: ik heb je een mailtje gestuurd n.a.v. gastdesigner zijn bij 4 seasons maar ik beland soms in de spam dus die moet je ook even checken hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart met de prachtige achtergrond en de mooie vlinders. Heel gaaf zoals die kleuren matchen. En dat geel op je basiskaart staat perfect..De tekst in de het wit maakt het inderdaad wat stoerder. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch