Zet je avontuur maar klaar! Creative Sketchy Girls - Challenge

Zet je avontuur maar klaar! 'Hey Vacay' 
De vakantieperiode is voor velen nu begonnen. Vandaar dat ik een vakantie kaartje heb bedacht waarbij nieuwe avonturen, in de vorm van op reis gaan, centraal staan.
Een collega van me huurt namelijk een campertje deze zomer om rond te reizen dus deze vond ik zeer gepast om haar mee te geven.
om dit kaartje te maken heb ik de Sketch gebruikt van Creative sketchy Girls
Ik nam de Bully set van Create a smile stamps (de minivan en het wake board) en ik kleurde in met alcoholmarkers.

De zonnestralen of regenboog stralen 🌈 maakte ik met een maskart stencil van Dutchdoobadoo en verschillende kleuren inkt.
Het sentiment is van hobbizz clearstamps uit het "kerst Surprise wheel"
Het Design papier heb ik uit diverse blokken van Craft sensations genomen.
.
Een hele leuke Sketch om te maken en ben benieuwd wat jullie ervan vinden !
Fijn weekend!
Groetjes Danielle 

Reacties

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch