Spetterende post! Please Smile! - Reminder 4 Seasons Challenge

Spetterende post! Please Smile.💚🦊🫧📸 vandaag een reminder kaart voor onze 4 Seasons Challenge. We willen deze maand heel graag "spetters" zien in de breedste zin van het woord.
Ik ging voor een witte achtergrond en een wit fotoframe /Polaroid van #aveccreative en nam een plastic zakje, water en #distressink waarmee ik in bruin en groen spetters maakte. Daarna spetterde ik nog wat met acrylverf in zwart en metallic koper en goud kleur.
.
Achter het fotoframe deed ik mika èn gepast shaker materiaal in jungle kleuren. 
De leuke stempel van de vos, is van #craftsensations en deed ik op een ster (ook van #aveccreative ), 
want... You're The Star today ✨
Deze kaart gaat namelijk naar een  ontvanger via #lichtpuntjespost voor een beetje #brievenbusgeluk
Onze Challenge loopt t/m 4 augustus. Doe je gezellig mee ? Al veel spetterende inzendingen maar er kan nog meer bij. (zie link in mijn bio)
.
#voorjougedaan #decotime #love2craft #4seasonschallenge #spetters #shakercard #foxcards #createmakeshare #challengecard #kaartenmakenhobby #kaartenmaken #cardmakingideas #diycards #craftingaddict #echtepostisleuk #kartenliebe

Reacties

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch