Knutsels en Kadootjes challenge

Hoi!
Bij Knutsels en Kadootjes vragen ze om een afbeelding als centerpiece én bijpassende achtergrond.
Dus ik ging aan de slag met de luiaard van create a smile stamps en de tekst 'take it slow' want ik wil een beterschaps kaart maken.
Ik koos voor een slimline kaart en nam hiervoor de stansen van Carlijn Design.
De stempel kleurde ik met alcoholmarkers.
Het design papier vond ik vorig jaar eens bij Xenos in een super leuk blok en paste er eigenlijk perfect bij. Heerlijk lui en slapend, zo hangend op een tak. 

Het sentiment plaatste ik in een 'rook' wolkje (oftewel tekstballon van avec creative) en ik maakte nog een border van gras (ook uit een stans van Avec creative/love2 craft)

Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik ga ondertussen nog een leuk idee bedenken. Ik vind dit namelijk een erg originele en leuke challenge!

Groetjes Danielle 

Reacties

  1. Ja, heel leuk zo de luiaard in zijn slome auto! Past mooi bij het achtergrondpapier en dan ook nog een passend tekstje, top!
    Bedankt voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Colien! Bekend papier hè, had het zelf nog niet gebruikt maar echt te leuk om niets mee te doen! Groetjes Danielle

      Verwijderen
  2. Wat leuk een kaartje met de luiaards, wat een gaaf papier is dat, en dan de luiaard in de auto, geweldig!. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch