Geen taartje maar een kaartje- Knutsels en Kadootjes

Geen taartje maar een kaartje!
Een 2e kaart voor de huidige Challenge van knutsels en cadeautjes waarbij ze vragen om je te laten inspireren door het designpapier dat je gebruikt.
Ik nam design papier van #misseesbykj en The Sweet Table set ook van #missees (beide studiolight) en liet de donuts, macarons en het andere zoets van het dsp terugkomen op de #sweettable
Ik liet een kleine #summermini van #createasmilestamps uit de zoete ranja fles "poppen"
De cirkel heb ik nog wat bewerkt met inkt en een maskart stencil van Dutchdoobadoo "Splash" 
Ik maakte m'n creatie af met een sentiment van #boekenvoordeel . Deze zette ik in knalroze embossing poeder.
.
Want...You're the sweetest, toch?

Deze kaart heeft nog geen bestemming maar ga ik waarschijnlijk op de bus doen voor lichtpuntjespost. Ik heb daar recent wat adressen opgevraagd om mensen wat brievenbus geluk te geven.

Fijne zondag allemaal en creatieve groet,
Danielle 


#voorjougedaan #thesweetest
#knutselsenkadootjes #challengecard #cardideas #kaartenmakenhobby #kaartenmaken #diycards #studiolight_nl #ilovecardmaking #createmakeshare #studiolightcrafts #papercraftingaddict #kartenliebe #kartenmacherei #homemadecards #echtepostisleuk #brievenbusgeluk 

Reacties

  1. Super leuk en een lekker zoet kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker (leuke) kaart! Ik heb net een gebakje op... Superleuk gedaan! Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Monique, leuk om te lezen! En er gaat natuurlijk niets boven een echt gebakje 😉, Groetjes Danielle

      Verwijderen
  3. Wat een leuk sweet kaartje heb je gemaakt, die achtergrond in de cirkel is heel mooi bedacht. Wat een leuk initiatief de lichtpuntjespost..Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ingrid, dank je wel. De 'drip' op de cirkel is 'n leuk detail hè, tof dat je het gezien hebt 🧐. Zonnige groet, Danielle

      Verwijderen
    2. Hoi Ingrid, dank je wel. De 'drip' op de cirkel is 'n leuk detail hè, tof dat je het gezien hebt 🧐. Zonnige groet, Danielle

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch