Dutch Card Lovers Challenge - Nummers

Bij Dutch Card Lovers is de nieuwe challenge 'nummers' op je kaart. En dan de nummers als blikvanger 🩷
Toevallig wilde ik nog een kaart sturen naar een jeugd vriendin en haar man die recent hun zilveren huwelijk vierde.
Een perfecte gelegenheid voor een kaart met nummers!
Ik koos voor roze hartjes en Aqua 'waves' designpapier van craftsensations en een witte border, heuvel. Ik nam diverse die cuts met hartjes (o.a. van Missees by Karen Joan en Avec creative) en deed er Mika achter voor feestelijke shakergedeeltes. Als shaker materiaal heb ik vooral hartjes genomen ❤️💚🩷🩵💛🧡 ( van craftsensations)
De mini Cooper Taxi die cut is van mes p'tits ciseaux en ik liet de vrolijke doggies uit Buddy's Party van Creative Craft Lab erin meerijden. (Die ik kleurde met alcoholmarkers)
De tekst ballon is van Avec creative en het Sentiment van Marianne Design.
En dan .de nummers, 25, die moesten eruit knallen natuurlijk en daarom stanste ik deze uit fluor roze vilt.
.
Een kaart met een mix van heel veel verschillende craft supplies, merken en materialen. En dat vind ik vaak erg leuk, lekker in de mix met vanalles en nog wat 
Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.? 💌

Groetjes Danielle.

Deze kaart doet dus mee aan de 'nummers' challenge van Dutch Card Lovers 

Reacties

  1. Wat een superleuke kaart voor je jeugdvriendin!! De uitgestanste harten en de cijfers in de grootste geven een leuke dimensie! Fijn dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk en vrolijk kaartje voor het bruidspaar! Mooi gedaan. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch