Voorjougedaan- Knutsels en Kadootjes - Sketch challenge

With love! Happy Mail! 🤍💌🖤
Met voor mij een nieuwe set van #createasmilestamps ( #veryspecialmail )  maakte ik een kaart voor sketch challenge van #knutselsenkadootjes 
De stempelset kocht ik recent bij de opening van de Create a Smile winkel in Duisburg waar ik met Colien een echt dagje uit van maakte.

en dit is de sketch;
Ik nam voor de achtergrond wat distress inkt en water en een #script stempel en op de cirkels stempelde ik de #streetwear stempels, beide van #joycrafts 
Ook de hartjes heb ik met wat inkt gekleurd.

Verder stanste ik wat strookjes ( met een borders die cut) van restjes designpapier uit zwart witte designpapier blokken van Craftsensations. 
De super schattige wasbeertjes kleurde ik met alcoholmarkers.
.
Voor een stoer contrast koos ik voor sentiments in neon roze embossing poeder, want #pinkisthenewblack 💓
.
De kaart gaat naar mijn lieve pa en ma, die deze week alweer 52 jaar getrouwd zijn.
Letterlijk 'liefdespost' 😊 en door mij with love gemaakt en met veel liefde gestuurd.

Een fijne rest van de week allemaal!
Groetjes Danielle

.
#voorjougedaan #happymail #withlovecard #createasmile #cardmaking #diycards #cardideas #createmakeshare #veelliefs #liefsdoordebrievenbus #kartenliebe #brievenbusgeluk #mothersdaycard #echtepostisleuk

Reacties

  1. Ah, wat een lief kaartje voor jullie pap en mam! Proficiat met hun trouwdag, mooi stel! En dankjewel voor je mooie bijdrage aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes. grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Colien! Voor de comments en felicitaties. Die laatste zal ik doorgeven ❤️ en we moeten snel 'ns stempels swappen😉 Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch