Sketch challenge - Knutsels en Kadootjes

'Een lieve groet, Hopelijk doet het je goed!'
Voor de Challenge bij Knutsels en Kadootjes is er deze maand een Sketch en ik had wel zin om met de leuke nieuwe dieren stempels van Craftsensations aan de slag te gaan in 'jungle vibes thema' 🐻🌿🐯🤎
Ik kleurde de stempels met alcoholmarkers van decotime (Action)
En gaf ze wat wit accenten met een witte gelpen.

Ook had ik nog erg leuk designpapier uit blokken van hetzelfde merk.
Omdat de stempels me een 'cheer up/troost gevoel' geven heb ik er ook een lieve groet vanuit het jungle bos op gestempeld (recent bij boeken voordeel gekocht - Emma collectie)
De regenbogen vind ik hoopvol én kleurrijk en een mooi contrast geven.🌈
Deze gaat vandaag direct weg naar een kanjer in het kader van de wekelijkse kanjerpost die ik verstuur 😊🍀
Fijne woensdag allemaal en mooie oranje dag gewenst morgen 🧡
Groet, Danielle 

Reacties

  1. Een prachtig kaartje voor de kanjer!
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K, groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Danielle,
    wat een leuke junglekaart is het!
    En wat heb je de stempels mooi ingekleurd! Ze liggen hier ook en dit inspireert wel. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne ook voor je complimenten over het kleuren;) Ik ben vanochtend weer aan het kleuren gegaan 😊 en ben ook heel benieuwd naar jouw exemplaren! Groetjes Danielle en een fijn weekend!

      Verwijderen
  3. Heel gaaf en stoer kaartje, je hebt de sketch mooi verwerkt!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke junglekaart heb je gemaakt Daniëlle, het bijpassende papier maakt het helemaal af. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch