52 Weeks to Christmas - HO HO HO

Cheers & Happy HO HO HO 
Op de valreep nog een kaart voor de 52 weeks to Christmas Challenge.
Daar is het thema 'gno-ho ho ho-mie' oftewel iets met Ho,Ho,Ho.
En ik embosste het witte cardstock met een 'sneeuw' effect.
Als sentiment stempelde ik de cheers uit de hello winter serie en op de lijn plaatste ik de schattige Gnomies (beide van Creative craft lab) die ik kleurde met alcoholmarkers. Ééntje gaf ik n lekkere cocktail in de hand 🍹'cheers'
De letters (van craftemotions) kreeg ik van Colien voor m'n verjaardag en stanste ik uit diverse restjes design papier van decotime. Ze zijn zo vrolijk. Ik vind dat ze bijna muzikaliteit uit stralen.

Super schattig resultaat én alvast weer een leuke seasons greetings voor de voorraad 😉
.
Fijne paasdagen!
Groetjes Danielle 

Reacties

  1. wat een geweldig leuk vrolijke kaart.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging HOHOHO.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi, gno-ho-ho-homie! Wat een toffe kaart, Danielle!
    Leuk dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gaaf kaartje zo op de valreep! Heel mooi gemaakt! Gezellig dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en vrolijk met de grappige gnomes!
    Bedankt voor je deelname aan de HOHOHO-challenge bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch