Danielle-voorjougedaan-Liftchallenge Shaker

Let's Paw-ty 🐾 it's your Birthday! 
Al n tijdje had ik de "woof" stempels van #craftsensations in huis en natuurlijk verliefd op de 'wiener dog' 
Vandaag ben ik ermee aan de slag gegaan voor de #liftchallenge en kleurde ik de vrolijke viervoeter met #twinmarkers
Voor de challenge wordt een shaker gevraagd en die maakte ik met hartjes ballonnen uit een set van #mariannedesign en stanste ze nog eens uit diverse restjes design papier.
Het sentiment is uit #whatthewoof van #creativecraftlab 
Veel Vrolijkheid op 'n zonnige dag🎈
.
#voorjougedaan
#handmadecard #birthdaycard #shakercard #decotime #dogcards #interactivecard #cardidea #doglovercard #diycards

Reacties

  1. Vreemd, naar mijn weten geen storing. Ik heb het ook nog even voor je geprobeerd, maar lukte ook niet. Gelukkig kwam ik via je reactie toch op je blog en kon ik je mooi inzending bekijken. Echt een super toffe lift. Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Cornelie, bedankt voor je berichtje! Zo net nog eens geprobeerd,maar het lukt (nog)niet😊 Bedankt voor je leuke comment op m'n 'lift' erg leuk om te lezen. Groetjes Danielle

      Verwijderen
  2. Superleuke liftkaart is het geworden met de 'stretch-hond'!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg van Cornelie door dat je kaart linken niet lukte, ik heb het voor je gedaan via je blog. Ik kreeg de melding dat je kaart (het bestand) te groot was, dat heb ik verkleind tot 800x800 en dat lukte. Fijn dat je alsnog mee kunt doen, want wat is deze leuk met die oversized teckel!! Ook al die vrolijke ballonnen erbij met mooi shakerspul erin, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marjan, dankjewel voor je moeite én voor je reactie.Heel leuk om te lezen! Ik ga de volgende keer m'n foto eerst kleiner maken dan 😊 Fijn weekend! groetjes Danielle

      Verwijderen
  4. Op de valreep! Wat een leukerd!!! Dankjewel voor het meedoen & een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is super leuk! Tof dat lange hondje en de 💜balonnen. En dan nog met shaker materiaal, heel tof!😉

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch