iets met 'n E -' Elpee' & Easel kaart

Hoi allemaal! 
Op verzoek van een vriendin maakte ik voor een vinyl oftewel 'Elpee' liefhebber een verjaardagskaart in 'Easel' vorm. 
Ik gebruikte hiervoor de leuke stempels van createasmilestamps 'vinyl greetings' en de set 'epic celebration' van stampinup. De achtergrond van de elpee's maakte ik met inkt in verschillende kleuren. De gitaar heb ik met wit embossingpoeder gezet. 

De kaart is uit n stansmal van studiolight en je maakt er hele toffe Easel kaarten mee. Je kunt er zelfs een shaker kaart van maken! En dat heb ik Ge'DAAN' voor een extra feestelijk element. Verder heb ik nog wat elementen en design papier uit het Retro blok van craftsensations gebruikt.

De Challenge van Knutsels en Kadootjes deze maand is iets met een 'E' en dat is me 'dubbel' gelukt 😉 
Fijne dag allemaal! 

Reacties

  1. Superleuke easel-shaker, erg mooi! Bedankt voor je deelname aan onze E-challenge bij Knutsels en Kadootjes. grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Colien 😍, nu ik weet hoe de mal werkt, thx to you, gebruik ik deze erg vaak en ik krijg er altijd leuke reacties op!

      Verwijderen
  2. Wat gaaf hoe je dit gemaakt hebt Danielle, dat in deze mal ook nog een shaker gedeelte gemaakt kon worden, had ik niet in de gaten, goede tip !. De gitaar en de elpee's zijn geweldig, prachtig kaartje. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ingrid! Leuk om te lezen. Het is inderdaad een extra leuk 'e'lement de shaker. Ik moet er wel altijd aan denken dat ik 'm op het onderste gedeelte maak en vastplak. Anders kan het bovenste gedeelte van de Easel niet schuiven😊

      Verwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor onze challenge met een E. Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel heel tof gemaakt Daniëlle!! Ik vind die elpees ook super.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch