Embossing Challenge Knutsels en Kadootjes - Daniëlle

Nóg 'n merry Kerstmuts & happy Oliebol 🎅🎄🌟Yay, ik mocht gastdesigner zijn voor de nieuwe Challenge van #knutselsenkadootjes die vandaag start. Thema 'embossing'. 
Ik ging voor de #falalalala stempels van #creativecraftlab en #studiolight_nl
Voor deze slimline nam ik de mal van #carlijndesign en heb ik vensters gestanst. Daarna het frame door een embossingmal gedaan met 'snowdrops'
Achter het Mica heb ik de leuke shakers van #dressmycraft gestopt. De #friendzcollection stempeltjes zijn met #twinmarkers ingekleurd en heb ik wat glittertjes gegeven op de mutsjes. 
Het labeltag stempelde ik met goud embossingpoeder en gaf ik n eyelet met de #cropadile van #wearememorykeepers
Ik vind het echt n gezellig kaartje geworden. 🥰
.
#voorjougedaan #christmascard
#papercrafting #shakercard #slimlinecard #schudkaartje #papercraftingideas #diycard #cardmakingideas #kaartenmakenhobby #cardsofinstagram #merrykerstmuts
@creativecraftlab @studiolight_nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

reminder 4 Seasons Challenge Moodboard Zomer

52 Weeks to Christmas - Wiebelkaart

52 Weeks to Christmas - Sketch